אודות טופ הנדסה וציוד – הטופ כעת בהישג יד

חברת טופ הנדסה, משווקת עגורני ליבהר – LIEBHERR בישראל, היא שותפות בין שתי חברות בעלות מסורת ארוכה בענף הבנייה

חברת טופ הנדסה וציוד היא הנציגה הבלעדית של חברת ליבהר בישראל. "טופ הנדסה" מייצגת את חטיבת העגורנים לבנייה של החברה הגרמנית, והינה היבואנית הבלעדית של עגורני "ליבהר" וחלקיהם לישראל ולרש"פ. 
"טופ הנדסה וציוד בע"מ" הוקמה בשנת 2001 על ידי חברת "ו. טורנהיים ובניו בע"מ" (נציגת חברת "ליבהר" בארץ משנת 1950) וחברת "אחים פרישמן בע"מ".

חברת "ליבהר" – LIEBHERR, מוותיקות יצרני העגורנים בעולם והחדשנית שבהם,  נוסדה בשנת 1949 ע"י הנס ליבהר כחברה משפחתית לייצור ציוד לענף הבניה. "ליבהר" הייתה החברה הראשונה שפיתחה וייצרה עגורן צריח שהיה קל לניוד, קל להרכבה ובעלות סבירה, ומנקודה זו ואילך התפתחה למעצמה התעשייתית שהיא כיום. 
"ליבהר" היא חברה משפחתית פרטית גם היום. רוב הרכיבים למנופיה מיוצרים במפעליה, ובמיוחד אלו הייחודיים והחדישים, שאין כדוגמתם בשום ציוד אחר בענף. יתרה מזאת: העגורנים המיובאים על ידי "טופ הנדסה" לישראל עוברים התאמה לתנאי השימוש המיוחדים באזורנו.

המהנדס מר יואל טורנהיים, שותף בחברת "טופ הנדסה וציוד", עוסק בענף עשרות שנים, עוד כשהיה פעיל בחברה שהקים אביו ב-1950.
מר טורנהיים הינו בר סמכא ומקור ידע בתחום, והוא מייעץ לגורמים רבים בארץ ומחוצה לה. 
"טופ הנדסה" הינה שותפות בין חברת "ו. טורנהיים ובניו בע"מ", שהיא נציגה בלעדית של חברות נוספות בתחום תעשיית הבנייה, לבין קבוצת "אחים פרישמן", הפועלת בענף תשומות הבנייה משנת 1955 ומספקת מוצרים לעוסקים בענף בכל רחבי הארץ. "אחים פרישמן" היו אלו שהחדירו את צנרת S.P  לענף הבנייה בארץ, והם המשווקים הבלעדיים של צינורות ואביזרי S.P בישראל ובאזור.

טופ הנדסה. מעלינו יש רק שמים